Missions inverses - International Wine Bussiness Meetings
Les missions comercials inverses són iniciatives que impliquen el desplaçament coordinat a Catalunya d’un conjunt d’empreses estrangeres, ja sigui d’un mateix sector o de diversos sectors.
La Cambra de Comerç i Indústria de Lleida, amb la col·laboració de la Diputació de Lleida, el Departament d’Agricultura mitjançant Prodeca, Caixabank i Acció, i conscient de la rellevància de consolidar i reforçar la presència dels productes catalans als mercats internacionals, impulsa l’organització d’una Trobada Internacional amb l’objectiu de fomentar les exportacions de vins.
Amb una trajectòria avalada per 125 anys d’experiència, la Cambra de Comerç de Lleida ha estat un referent en el suport a la internacionalització empresarial i en la defensa dels interessos generals dels sectors de la indústria, el comerç, els serveis i el turisme.
Calendari de Missions Inverses
PAÏSOS
SECTOR
DATES
CONVOCATÒRIA
Kazakhstan, Uzbekistan, Kenya i Ghana
Vins i Cava
7 i 8 d'octubre de 2025
Condicions, Condiciones, Formulario




